در پی کاهش ارزش رمز ارز بیت کوین به دلیل انتشار چند توئیت از ایلان ماسک، این فرد به جایگاه سوم ثروتمندترین فرد جهان سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بلومبرگ، پست‌های توئیتری ایلان ماسک در روزهای اخیر باعث شد قیمت بیت کوین تا حد زیادی کاهش داشته باشد و این موضوع روی ثروت خود ایلان ماسک نیز تاثیر گذاشت و باعث شد جایگاه او از عنوان دومین مرد ثروتمند جهان به جایگاه سوم کاهش پیدا کند. تا روز گذشته ایلان ماسک پس از جف بزوس مدیر عامل آمازون که جایگاه اول ثروتمندترین فرد دنیا را در اختیار دارد قرار داشت و اکنون پس از برنار آرنو مدیرعامل شرکت LVMH قرار گرفته است .

کاهش 2.2 درصدی ارزش سهام شرکت تسلا باعث شد ایلان ماسک بخشی از ثروتش را از دست بدهد. در حال حاضر ثروت مدیر عامل تسلا با کاهش 24 درصدی نسبت به ماه ژانویه به چیزی حدود 160.6 میلیارد دلار رسیده است. اگر بخواهیم به توئیت‌های اخیر ماسک که باعث کاهش 15 درصدی رمز ارز بیت کوین شد اشاره کنیم باید به کنار گذاشته شدن قابلیت خرید خودرو از شرکت تسلا اشاره کرد.

ایلان ماسک

تلاش ایلان ماسک برای افزایش ارزش Dogecoin 

در مقابل این فرد سرمایه دار سعی کرد با انتشار توئیت‌هایی به افزایش قیمت رمز ارز Dogecoin کمک کند، علاوه بر این ایلان ماسک اعلام کرد قصد دارد یک راکت فضایی با درآمد حاصل شرکت اسپیس ایکس از این رمز ارز به فضا ارسال کند. با این حال هنوز مشخص نیست ایلان ماسک قصد دارد از چه طریقی ضرر مالی خود را جبران کند چرا که روز گذشته این فرد ابتدا به بیت کوین حمله کرد و شایعاتی درباره احتمال فروش تمام بیت کوین‌‎های موجود در تسلا در فضای مجازی منتشر شد.

با این حال باید منتظر بود و دید شرکت تسلا و ایلان ماسک چه تصمیمی برای بازگشت درآمد از دست این شرکت خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار