حسینی گفت: مهلت ثبت نام متقاضیان جامانده سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور تمدید شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  معصومه حسینی، رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور با اشاره به لغو آزمون این دوره در ۲۲ فروردین اعلام کرد متقاضیان جامانده برای شرکت در سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور می‌توانند تا روز ۲۹ اردیبهشت به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال دانشگاه پیام نور مرکز سنجش و آزمون  جهت ثبت نام اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه، ۵ خرداد به صورت الکترونیکی در مراکز استان‌های همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر برگزار می‌شود.

حسینی با عنوان اینکه ظرفیت ثبت نامی به دلیل شرایط خاص کرونا در مراکز مجری محدود است، افزود: تاریخ اعلام شده ثبت نام جدید، صرفا برای متقاضیان جدیده بوده و داوطلبان آزمون لغو شده در تاریخ ۲۲ فروردین نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.

او یادآوری کرد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود. داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.