گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اعتراض به مجریان صداوسیما در نشست خبری پس از دیدار با شاهین بندر عامری بوشهر شرکت نکرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرده است که تا زمان عذرخواهی رسمی صداوسیما، مقابل دوربین‌های تلویزیونی حاضر نمی‌شود و به همین علت پس از دیدار تیمش مقابل شاهین بندر عامری در نشست خبری شرکت نکرد.

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری اعلام کرد: به علت عملکرد تبعیض آمیز برخی از برنامه‌های ورزشی و صحبت‌های جانبدارانه برخی از مجریان صداوسیما قبل و بعد از شهرآورد، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته است تا زمانی که عذرخواهی رسمی صورت نگیرد مقابل دوربین‌های صداوسیما حاضر نشود. باشگاه هم شکایت کرده است و منتظر روند قضائی این موضوع هستیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
لنگی یعنی ستیزه جو.. با سپاهانیا دعوا دارند. با استقلالیا دعوا دارند. با هندیا دعوا دارند. این همه داورها به نفعشون هستند باهاشون دعوا دارند. مجری صداوسیما همه لنگیند باهاشون دعوا دارند. لنگیا بگن اگر یکی با همه دعوا کنه مشکل از اون یکی هست یا از همه؟؟؟ حالا یه بچه لنگ میاد میگه مشکل از همه هست.