مربی پرسپولیس گفت: اخلاق‌مداری سرلوحه کار گروه فنی، مدیریت باشگاه و همه اعضای تیم ما است و هر کسی متعهدانه به وظایف خودش عمل می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس که در نشست خبری پس از پیروزی ۴ بر یک این تیم مقابل شاهین بندر عامری در جام حذفی فوتبال شرکت کرده بود، عنوان کرد: جا دارد از مردم خوب بوشهر تشکر کنم. هواداران شاهین و پرسپولیس از لحظه ورودمان لطف و محبت داشتند. همراهی و محبت آن‌ها برای ما قابل ستایش است.

او ادامه داد: شاهین تیم قابل احترامی است. طبیعی است وقتی مقابل پرسپولیس بازی می‌کنید چنین استراتژی داشته باشند. سعی داشتند در زمین خودشان فشردگی داشته باشند و در ادامه با توجه به بازیکنان سرعتی که داشتند به سرعت توپ را انتقال دهند.

مربی پرسپولیس افزود: بعد از شهرآورد که تیم ما انرژی خود را در آن بازی گذاشته بود، پنج بازیکنمان را هم در اختیار نداشتیم و در نیمه اول آن اتفاق افتاد. در ادامه همان طور که همیشه سعی می‌کنیم تاکتیکمان را دیکته کنیم، کانال‌های کناری را فعال کردیم و دیدید که دو گل هم از همان راه به ثمر رساندیم.

مطهری بیان کرد: همه بچه‌های ما فوق‌العاده زحمتکش و جنگجو کار کردند و جا دارد به آن‌ها و هواداران‌مان تبریک بگویم. ما ۵ خرداد سال گذشته و بعد از تعطیلی کرونا کارمان را شروع کردیم و یک سال خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم. اصلاً نتوانستیم استراحت کنیم و این فشار مضاعفی به تیم ما وارد کرده است. در مجموع از نتیجه بازی و از نوع فوتبالمان راضی هستیم.


بیشتر بخوانید


او با آرزوی موفقیت برای تیم شاهین بندر عامری گفت: این تیم، تیم خوب و جوانی  است. یکی، دو بازیکن با تجربه هم داشتند. با توجه به حریفشان استراتژی خود را انتخاب کرده بودند. نفرات خوبی دارند و امیدوارم نتایج خوبی در لیگ دسته دوم کسب کنند.

مربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی در مورد اتفاقات برنامه فوتبال برتر و صحبت‌های افشین پیروانی در این برنامه گفت: گروه فنی، مدیریت باشگاه و همه اعضای تیم ما سرلوحه کارشان اخلاق‌مداری است. هر کسی متعهدانه به وظایف خودش عمل می‌کند. سعی کردیم از مدیر باشگاه گرفته تا بقیه ارکان باشگاه حرفه‌ای رفتار کنیم و متعهدانه به وظایفمان عمل کنیم. ما همیشه سعی کردیم راه خودمان را برویم. پیروانی هم همیشه نشان داده از حق و حقوق باشگاه دفاع می‌کند. خوب است که ما حرمت‌ها را حفظ کنیم. نباید احترام به بزرگ‌تر را فراموش کنیم. روح ورزش هم این را می‌گوید که ما باید به بزرگ‌تر‌ها احترام بگذاریم. فوتبال تمام می‌شود، ولی مهم این است که جوانمردانه رقابت کنیم.  ما مربیان و باشگاه‌ها باید جنبه باختمان را بالا ببریم و زمانی که باختی اتفاق می‌افتد نباید توپ را به زمین وزیر و وکیل بیندازیم.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در اعتراض به مجریان صداوسیما در نشست خبری پس از دیدار مقابل شاهین بندر عامری شرکت نکرد.

در چارچوب دیدارهای یک هشتم نهایی جام حذفی کشور امشب شاهین بندر عامری با پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر دیدار کردند که این بازی با نتیجه چهار بر یک به نفع سرخ‌پوشان پایان یافت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
لنگی جون این اخلاق مداریتون ما را کشته. نمونه محرومیت آل کثیر؛ توهین به مردم هند؛ انگشتان توانای شیث رضایی و محمد نصرتی؛ فرش های دست بافت.... بازم بگم؟؟؟؟؟