داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع دکتری برای حضور در جلسه مصاحبه باید مدارک مهم و ضروری را به همراه داشته باشند که برخی از آن‌ها امتیاز آور محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفيت و مدارک مورد نياز برای شركت در مرحله بررسی سوابق آموزشی پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی مقطع دكتری «Ph.D» نيمه‌متمركز سال ۱۴۰۰ روز گذشته در سایت سازمان سنجش منتشر شد. 

متقاضیانی که براساس کارنامه منتشره در سایت سازمان سنجش در كدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی باشند، لازم است مطابق با اطلاعيه دانشگاه های مربوط که از امروز (چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت) در درگاه اطلاع رسانی آنها منتشر می‌شود به منظور انجام مراحل مختلف مصاحبه اقدام کنند.

متقاضیان باید مدارک لازم که متقاضیان دارای حدنصاب باید آن‌ها آماده و ارائه کنند:

۱- مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره - متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل می‌شوند (گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۷۰ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه ۱۷۵ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی).

۲- مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره ۱- آن‌دسته از متقاضیانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته باید مدرک کاردانی را نیز ارائه کنند.

تبصره ۲ - کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بند‌های ۱ و ۲ فوق نیستند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

۳- شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان.

۴- گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن‌دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده کرده اند. مربیان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باید واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه ۱۰ دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند.

تبصره: مربیان دانشگاه آزاد تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه امکان بهره مندی از این سهیمه را دارا هستند.

۵- تمامی مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی.

۶-سایر مدارک و مستنداتی که از سوی دانشگاه‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار