سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: از روز گذشته با وجود این که هنوز اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف ویژه تابستان در خراسان رضوی آغاز نشده است، اعمال خاموشی‌ها در مشهد و سایر نقاط استان به دلیل بروز مشکل در شبکه سراسری برق انجام گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس آذری سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: دیروز قطعی برق به میزان حدود ۴۰ مگاوات در مشهد و ۱۰۰ مگاوات در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی به صورت ترکیبی اعمال شد که بیشتر محدوده‌های مشترکان خانگی، تجاری و کارگاه‌های کوچک را دربر گرفت.

او افزود: دلیل اصلی خاموشی‌های روز گذشته بروز مشکل در شبکه سراسری برق بود که خاموشی‌های منتج از این موضوع بین استان‌های مختلف تقسیم و سهم خراسان رضوی ۱۴۰ مگاوات شد.


بیشتر بخوانید



سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی ادامه داد: دیروز اوج بار در مشهد هزار و ۱۵۰ مگاوات و در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هزار و ۵۰ مگاوات بود و پیش بینی شده است که اوج بار در نیمه مرداد ماه در مشهد هزار و ۸۰۰ مگاوات و در سایر شهرستان‌های استان هزار و ۶۰۰ مگاوات ثبت شود.

آذری بیان کرد: پیرو تفاهم نامه‌هایی که با ادارت دولتی و عمومی، واحد‌های صنایع و بخش کشاورزی منعقد شده است اعمال مدیریت مصرف هنوز انجام نمی‌گیرد، اما صنعت برق استان دیروز غافلگیر شد و ناگزیر به خاموشی و اعمال مدیریت مصرف گشت.

او تصریح کرد: ظهر امروز نیز در پی اعمال مدیریت مصرف در سراسر کشور برق برخی از نقاط شهر مشهد و استان خراسان رضوی خاموش شده است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.