سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره درخواست کمک مالی هواداران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه اظهار کرد: زمانی که مدیریت در باشگاه پرسپولیس مستقر شد، اولویت فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. باشگاه سعی کرد  از طریق کارگزار و  منابع مالی دیگر بدهی‌های سال گذشته بازیکنان را به صورت کامل پرداخت کند  و هیچ طلبی از سال گذشته باقی نماند.

او ادامه داد: عده‌ای  می‌گویند  که دست باشگاه پرسپولیس در جیب هواداران است و ما گلایه‌مند از دوستان خود هستیم. ما به عنوان باشگاه بزرگ پرسپولیس و پرافتخارترین تیم ایران و حتی آسیا متاسفانه حتی یک ریال هم از بودجه دولتی نداریم که متاسفانه همین موضوع باعث شده است که باشگاه پرسپولیس در رقابت با سایر رقبا  دچار مشکل شود. ما  شرکت فولادی، تولیدی و تولید کننده کالا و خدماتی نیستیم و ما یک باشگاهی با قدمت طولانی و پشتیبانی هواداری هستیم.

کمک مالی  هواداران به باشگاه پرسپولیس اختیاری است 

شکوری گفت: دلگرمی ما به هواداران‌مان است، به همین خاطر ما سعی کردیم بر اساس درخواست‌های بی شماری که هواداران ما برای کمک به ما داشتند و دوست داشتند به باشگاه پرسپولیس کمک کنند یک کارت و یک کد دستوری در نظر بگیریم که هر هوادار بتواند به باشگاه خود کمک کند که این کمک اختیاری است. این کمک به طور مستقیم به خود باشگاه و حساب باشگاه پرسپولیس تعلق می گیرد و به هیچ عنوان کارگزار و هیچ نهاد و ارگانی در این قضیه نقشی ندارند.  مبالغی که هواداران عزیز به حساب باشگاه می‌ریزند صفرتا صد آن در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد و صرف هزینه‌ها خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس با ۴۰ میلیون هوادار خاص است 

سخگوی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: ما با پوست، جان و استخوان‌مان درک کردیم که باشگاه خاص هستیم به خاطر اینکه ۴۰ میلیون هوادار عاشق داریم. هواداران زمانی که دیدند باشگاه پرسپولیس دچار مشکل مالی است، خودشان با پیام‌هایی که دادند درخواست کمک به باشگاه را داشتند. فضای رقابتی نابرابری در بین باشگاه‌های لیگ برتری وجود دارد و  اکثر تیم‌ها از بودجه دولتی به طور مستقیم استفاده می‌کنند.

ما نیاز به کمک هواداران داریم 

او افزود: باشگاه پرسپولیس حتی یک ریال از بودجه دولتی استفاده نکرده و نمی‌تواند استفاده کند، چون محدودیت‌های قانونی اعمال شده است. ما سعی کردیم که از این شماره کارت اعلام شده به هواداران استفاده کنیم. هواداران بدانند ما در ۴ جام مدعی هستیم و در مسابقات لیگ برتر فوتبال، جام حذفی، سوپر جام و لیگ قهرمانان آسیا مدعی قهرمانی هستیم. ما نیاز به کمک هواداران عزیز داریم و ما به عنوان اضلاع اصلی باشگاه پرسپولیس باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا بتوانیم در رقابت نابرابری که وجود دارد، موفق شویم. همه تیم‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند و این امری طبیعی است، چون تیم ما ۴ دوره قهرمان شده و ۲ دوره به فینال آسیا راه یافته است. بقیه تیم‌ها دست به دست هم می‌دهند تا تیم ما نتیجه نگیرد.

پاداش های آسیایی را هنوز نتوانستیم دریافت کنیم 

شکوری درباره پاداش های بلوکه شده باشگاه پرسپولیس در AFC  بیان کرد:  فدراسیون فوتبال و ما مکاتباتی  در مورد پاداش‌های بلوکه شده  با AFC و  لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و در چندین مرتبه به فیفا و‌ AFC  اعلام کردیم که با توجه به اینکه باشگاه  پرسپولیس مقام نایب قهرمانی در آسیا را یدک می‌کشد و در این شرایط سخت که تیم‌های حوزه خلیج فارس و شرق آسیا بسیار هزینه می‌کنند پول‌ها را در اختیار ما قرار بدهند که متاسفانه به دلیل شرایط سخت بانکی ما نتوانستیم این مبالغ را دریافت کنیم. البته ما همچنان پیگیر هستیم و به هواداران خود قول می‌دهیم که هیچ رقمی از پاداش‌ها که با زحمات مربیان، بازیکنان، هواداران و باشگاه بزرگ پرسپولیس به دست آمده در هیچ جایی هزینه نخواهد شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:  هواداران  به ما اعتماد داشته باشند و در این شرایط سخت که در ۴ جام مدعی هستیم به ما کمک کنند. همچنین فصل نقل و انتقالاتی را  پیش رو داریم و رقبایی داریم که واقعا از نظر مالی بسیار متمول هستند و به کارخانه‌ها و تولیدی‌های بزرگ و شاید به مراکز پر سود و پر پول وصل هستند. متاسفانه باشگاه پرسپولیس به علت قوانین موجود نمی‌تواند از این شرایط استفاده کند. دلگرمی ما به هواداران است و خواهش می‌کنم که به باشگاه کمک کنید. کمک‌های مالی و معنوی هواداران برای ما ارزشمند است و از شما انرژی می‌گیریم.

او بیان کرد: مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان باشگاه، مربیان و بازیکنان با تمام وجود هواداران را دوست دارند و می‌دانند که همه طرفداران، عاشق پرسپولیس هستند. ان شا الله امسال برای پنجمین مرتبه قهرمان شویم و در ۴ جامی که مدعی هستیم بتوانیم بهترین عملکرد را همراه با هواداران  به عنوان اضلاع اصلی باشگاه داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامینی
۰۵:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهتر است بجای دست داخل جیب هواداران کردن ، شبهای جمعه بروبد جلوی درب امامزاده ها و قبزستان شهرها ، کاسه گدایی جلوی مردم جهت دریافت کمک دراز کنید .
آخرین اخبار