معاون اداری - مالی کمیته امداد درباره عملکرد و برآورد مالی طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان توضیحاتی داد.

مجید باجلان معاون اداری - مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در راستای پویش ایران همدل ۳ و برگزاری پویش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، ۴ هزار و ۳۶۰ آشپزخانه در سراسر کشور راه اندازی شد که این تعداد نسبت به سال گذشته ۱۲۵ درصد رشد داشته است.

او با بیان اینکه ۱۶۶ هزار و ۳۸۰ نفر به صورت داوطلب و افتخاری در این مدت در این طرح شرکت کردند، گفت:۲۰ میلیون و ۱۹۱ هزار پرس غذای گرم در کل کشور در ماه رمضان توزیع شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد رشد داشت.

باجلان با بیان اینکه ارزش ریالی غذا‌های توزیع شده در مجموع ۵۲۵ میلیارد تومان بوده است، گفت: در ماه رمضان امسال ۴ میلیون و ۱۶۳ هزار افطاری ساده در کل کشور توزیع شد که ارزش ریالی افطاری‌های ساده توزیع شده ۴۶ میلیارد تومان برآورد شده است.

معاون اداری - مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: همچنین ۲ میلیون و ۴۷۷ هزار بسته غذایی و معیشتی توزیع شد که ارزش ریالی آن ۷۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

باجلان بیان کرد: جمع کل ارزش ریالی طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده ۱۲۹۲ میلیارد تومان برآورد شده که هزینه‌کرد‌های موجود در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲۳ درصد رشد داشته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینجوری که میلیارد تومن فقط پول آشپز و کارگر باید بدن و برا گرسنه ها چیزی نمیمونه
آخرین اخبار