نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۱۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و سایر جاده‌های اصلی در مهاباد آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید و با هدف تکمیل شبکه راه‌های روستایی طرح ملی "ابرار" مشتمل بر ساخت، تکمیل و بهره‌برداری، ۷۵ کیلومتر از راه‌های اولویت‌دار روستایی و ۳۵ کیلومتر از سایر جاده‌های اصلی در این شهرستان توسط اکیپ‌های راهداری آسفالت می‌شود.

محمود زاده هدف از اجرای این طرح را تعادل سازی و محرومیت زدایی از روستا‌های عقب مانده در این حوزه به ویژه روستا‌های بالای ۵۰ خانوار ذکر کرد و افزود: با اجرای این طرح در سال جاری شاهد تحول شگرفی در بخش راه‌های روستایی آذربایجان غربی خواهیم بود.

نماینده مردم مهاباد همچنین عنوان کرد: در قالب اجرای این طرح ملی قرار است که بیش از ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی در قالب ۱۹ طرح در آذربایجان غربی آسفالت شود؛ شهرستان‌های ارومیه، چالدران و مهاباد بیشترین روستا‌های تحت پوشش این طرح را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.