فرماندار ویژه خرمشهر برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،همزمان با نزدیک شدن به سالروز آزادسازی خرمشهر فرماندار ویژه خرمشهر نشست خبری با خبرنگاران  برگزار کرد.

محمدحیدری فرماندار ویژه خرمشهر در این نشست ، حماسه عملیات بیت المقدس را بازتاب جهانی و بین المللی دانست گفت: قدرت ویژه جمهوری اسلامی ایران در آن روز به تمام جهان مخابره شد.

او افزود: این پیروزی باعث تغییر معادلات جنگ شد و آغازی بود برای ضعف ارتش عراق.

فرماندار ویژه خرمشهر از اجرای ۴۳ ویژه برنامه های سوم خرداد خبر داد و گفت:کلنگ زنی آزادراه خرمشهر به اهواز از شاخص ترین برنامه های سوم خرداد خواهد بود که فاز اول با ۲۰ کیلومتر آغاز خواهد شد و در طی سه سال این پروژه قرار است به پایان برسد.

حیدری از طرح آب رسانی و آغاز عملیات آن برای مسیر روستاهای شلمچه خبر داد و افزود: این طرح قرار است تا تیرماه امسال به بهره برداری برسد.

او بهسازی معابر و آسفالت، ثبت آثار ملی در خرمشهر، رژه ی خودرویی و گلباران گلزار شهدای خرمشهر و پوشش رسانه ی ملی از شبکه های مختلف از شهرستان ، تقدیر از پیشکسوتان در عرصه های مختلف، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، به صدا درآمدن بوق شناورها در آبراه های بین المللی و خرمشهر در ساعت ۱۱ صبح همزمان با آزادسازی خرمشهر از دیگر برنامه ها به مناسبت این روز اعلام کرد.

حیدری در پایان از کلنگ زنی پروژه فرهنگی، اداری و تجاری در شهرستان خبرداد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.