معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: دستگاه‌ها و نهاد‌های موثر، باید شرایط را برای کسب و کار‌های بانوان در استان فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اکرم فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: نرخ بالای بیکاری، علی رغم وجود فرصت‌های شغلی زیاد در استان، نشان دهنده تقاضای اشتغال در جامعه بانوان است که با همراهی و حمایت دستگاه‌ها و نهاد‌های موثر، باید شرایطی برای تسهیل و توسعه کسب و کار‌های بانوان در استان فراهم شود.

اعظم کاظمی مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد،به اهمیت آموزش و توانمندسازی بانوان اشاره کرد و گفت: ایجاد زیر ساخت‌ها و توسعه اکوسیستم فناوری برای بانوان امری ضروری است و ارتقای توانمندی‌های بانوان را به دنبال دارد.

کاظمی ادامه داد: تسهیل و مشارکت طرفین تفاهم نامه در تامین و تجهیز زیرساخت وهدایت کسب و کار‌های خلاق و نوآورانه بانوان، گامی مرثر برای بهبود وضعیت کسب و کار‌های بانوان خواهد بود.

الهه افسریه، رئیس هیات مدیره خانه خلاق زی نو نیز با بیان اینکه خانه‌های خلاق در کشور با هدف کمک به توسعه اقتصاد خلاق و کسب و کار‌های خلاق ایجاد شده اند، اظهارداشت: خانه خلاق زی نو به دنبال توانمند سازی تیم‌ها و استارتاپ‌ها در حوزه صنایع خلاق، فناوری نرم و هویت ساز و همچنین ترویج و توسعه بازار صنایع خلاق است.

حکیمه فریزاده، مدیر مرکز نوآوری مانا نیز، از اهداف اصلی این تفاهم نامه را استاندارد سازی وارتقاء مستمر کیفیت تولیدات بانوان دانست و گفت: فراهم سازی بستری مناسب برای فعالیت بانوان خلاق و نوآور و همچنین ارتقاء توانمندی‌های تولید، توسعه بازار‌های داخلی و بین المللی محصولات و خدمات بانوان با هدف افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات این حوزه است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار