مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان موانع پیش روی تولید و کارآفرینی بانوان مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اعظم کاظمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به نامگذاری سال عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اشاره کرد و گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز همت ویژه‌ای بر رفع موانع پیش روی مسیر تولید و تسهیل در امر سرمایه‌گذاری برای تحقق شعار سال دارد.

او با اشاره به ضرورت برنامه ریزی منسجم برای حرکت در مسیر تحقق شعار سال، اظهارداشت: برای این منظور با همکاری دستگاه‌های اجرایی، موانع تولید و کارآفرینی بانوان در عرصه‌های تولید، کشاورزی، پویایی و ورزش، هنر و نقش آفرینی‌های هنری و خدمات شناسایی و برنامه‌هایی برای رفع آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

کاظمی در ادامه تسهیل‌گران اقتصادی-اجتماعی، پشتیبان‌های مشاغل خانگی، کلینیک‌های اشتغال و کارآفرینی، مؤسسات خیریه کارآفرینی، موسسات مردم نهاد فعال در عرصه‌های بانوان و خانواده را حامیان بخش‌های فرهنگی–اجتماعی و تولیدی دانست و بر توجه و حمایت از آن‌ها تاکید کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به توسعه بازار‌های مجازی عرضه و فروش محصولات تولیدی در سال‌های اخیر، افزود: با هماهنگی بین دستگاهی باید پیوند بین مشاغل خانگی و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطی برقرار و تقویت شود.

او در پایان اظهارداشت: امیدواریم در پرتو همراهی و همدلی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی بتوانیم گام‌های موثری را در حوزه زنان و خانواده برای تحقق شعار سال برداریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.