مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از صدور و تمدید ۳۰ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان جنوبی از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال، ۳۰ فقره مجوز سه گانه صنایع دستی در استان  صادر و تمدید شده است.

او افزود: از ابتدای سال، ۱۷ فقره پروانه تولید انفرادی، ۱۰ فقره کارت شناسایی و یک فقره مجوز تأسیس کارگاه رشته‌های مختلف صنایع دستی در استان صادر و تمدید شده است.

رمضانی با اشاره به مزایای صدور این پروانه‌ها اظهار کرد: هنرمندان دارای پروانه‌های تولید انفرادی و کارگاهی می‌توانند از مزایای شرکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها، اهدای تسهیلات، بیمه و سایر خدمات بهره‌مند شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی با بیان اینکه این مجوز‌ها بیانگر نوع، ظرفیت تولید و سرمایه گذاری انجام شده برای یک رشته در مکانی معین است، تصریح کرد: افرادی که مجوز پروانه تولید انفرادی دریافت می‌کنند به شکل مستمر و مداوم در رشته مورد تقاضای خود فعالیت و تولید خواهند داشت.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.