مریم سلاجقه گفت: برای امروز در برخی مناطق، رگبار پراکنده در ارتفاعات مرکزی و جنوب غرب، وزش باد نسبتاً شدید به همراه گردوخاک پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه امروز آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، رگبار پراکنده در ارتفاعات مرکز و جنوب غرب را پیش بینی کرد و گفت: از امروز وزش باد نسبتاً شدید به همراه گردوخاک و احتمال طوفان در شرق، جنوب شرق، شمال و شمال غرب استان پدیده غالب است.

او افزود: شدت وزش باد در شهرستان‌های ریگان، فهرج و زهکلوت بیشتر است.

سلاجقه با اعلام اینکه کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت ریزگرد‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست، تصریح کرد: مردم از آمدن در فضای باز خودداری کنند و رانندگانی که قصد تردد از این مسیر‌ها را دارند باید از شرایط جاده‌ها باخبر شوند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: این شرایط جوی فعلاً تا پایان هفته در استان وجود دارد.

سلاجقه افزود: روند تدریجی افزایش دما در سراسر استان شرو ع شده است.

او تصریح کرد: در حالی که مردم منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۴۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته، ساردوییه با دمای ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار