رئیس شبکه بهداشت و درمان بهمئی گفت: تعداد زیادی از بیماران کرونایی بهمئی در بیمارستان‌ های استان خوزستان و شهرستان‌ های همجوار بستری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هاشم طاهری رئیس شبکه بهداشت و درمان بهمئی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد زیادی از بیماران این شهرستان در بیمارستان‌ های استان خوزستان و شهرستان‌ های همجوار بستری هستند گفت: تعدادی از این افراد در بخش مراقبت‌ های ویژه تحت درمان هستند و حال مساعدی ندارند.

طاهری بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بیش از ۲۴ تن از اهالی بهمئی بر اثر ابتلا به کرونای انگلیسی جان خود را از دست دادند، که ۸ تن از این تعداد در خارج از شهرستان سکونت داشتند.

او از افزایش میزان ابتلای بانوان شهرستان بهمئی به ویروس کرونا خبر داد و گفت: روند افزایشی کرونا در بهمئی از اسفند ماه آغاز و همزمان با سفر‌ها شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.

طاهری با بیان اینکه، عادی انگاری مردم و خطر بازگشت موج جدید کرونا، سهل انگاری، عادی پنداری و حضور غیر ضروری مردم در بازار و مراکز پر تردد و اماکن خرید در شهر از خطرناک‌ ترین عوامل بروز موج جدید بیماری کرونا است افزود: ویروس کرونا هنوز در جامعه از بین نرفته ودر حال چرخش است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهمئی عنوان کرد: از ابتدای تزریق واکسن کرونا شهرستان بهمئی از شهرستان‌ هایی است که بیشترین تزریق واکسن را داشته و در واقع در این عرصه پیشتاز است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.