مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۴۲۵ تابلوی راهنمای شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و به روز رسانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از اقداماتی که به منظور تسهیل در مسیریابی شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود نصب تابلو‌های راهنمای در شهرک‌های صنعتی است که بدین منظور تلاش شده است تا با نصب این تابلو‌های راهنما، کوتاه‌ترین و بهترین مسیر ممکن در اختیار عموم قرار داده شود.

او اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای نصب تابلو‌های راهنما در سطح شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است که در دو سال اخیر اعتباری در حدود ۱۰ میلیارد ریال بدین منظور تخصیص و هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: وضعیت تابلو‌های راهنمای شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به عنوان بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان، از وضعیت مناسبی برخوردار نبود که برای سر و سامان دادن به تابلو‌های مذکور، تعداد ۴۲۵ عدد از تابلو‌های این شهرک تعویض و زیبا سازی شد.

اهلی میزان اعتبارات انجام شده برای این پروژه را بالغ بر ۵ میلیارد ریال برشمرد و افزود: در کنار تامین زیرساخت شهرک‌های صنعتی تلاش می‌شود به مقوله زیبا سازی این شهرک‌ها نیز توجه گردد که احداث و نگهداری فضای سبز و نصب تابلو‌های راهنما از جمله این اقدامات است.

او از جمله تابلو‌های نصب شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را نصب تابلو برای ناحیه صنعتی نوجه ده و شهرک تخصصی آب نیر برشمرد و افزود: با اجرای پروژه‌های متعدد و ارائه بسته‌های حمایتی به سرمایه گذاران، تلاش می‌شود ضمن تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، در جهت افزایش رضایمندی واحد‌های تولیدی حرکت کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.