فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۱ قبضه سلاح غیرمجاز در شهرستان ثلاث‌باباجانی به همراه ۲۴ عدد فشنگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی ثلاث باباجانی مبنی بر فعالیت یک باند توزیع اسلحه و ورود یک محموله سلاح غیرمجاز به کشور از نقاط مرزی این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری اسلحه‌های غیرمجاز در نقاط حاشیه‌ای شهر ثلاث باباجانی شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در جریان بازرسی‌های انجام شده ۲۱ قبضه سلاح شامل ۱۵ قبضه کلت و ۶ قبضه اسلحه شکاری کشف شد.

 جاویدان با اشاره به کشف ۲۴ عدد فشنگ و ۳۰ تیغه خشاب، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

او با تاکید بر اینکه تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند ادامه دارد، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد و اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت عمومی را نمی‌دهد .

سقوط کودک ۹ ساله‌ به داخل رودخانه در منطقه بیلوار

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: کودک ۹ ساله‌ای در منطقه بیلوار از توابع این شهرستان پس از سقوط به داخل رودخانه، جان خود را از دست داد.

 علیرضا دلیری افزود: پس از اعلام این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی بیلوار به روستای باتمان اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از حضور ماموران و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد کودکی ۹ ساله به نام «طاها» در حال دوچرخه سواری بوده که به دلیلی نامعلوم به داخل رودخانه سقوط کرده و غرق شده است.

 دلیری افزود: جسد این کودک ۹ ساله پس از آنکه از داخل آب رودخانه گرفته شد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

دستگیری ۷۱۲ سارق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری سارقان خبر داد و افزود: با تلاش ماموران پلیس، ۷۱۲ سارق طی ماه گذشته در این شهرستان دستگیر شدند که نسبت به اردیبهشت سال قبل چهار درصد بیشتر است.

 دلیری گفت: علاوه بر دستگیری این تعداد سارق، ۹۴۲ فقره سرقت نیز کشف شده که نسبت به اردیبهشت سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.

او ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس حدود هشت کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز در سطح شهرستان کرمانشاه کشف شد.

کشف ۳۰ هزار لیتر بنزین قاچاق در قصرشیرین

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی ۳۰ هزار لیتر بنزین قاچاق روز شنبه در پایانه مرزی خسروی شهرستان قصرشیرین کشف شد.

جمال سلمانی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل تردد خودرو‌های عبوری از مرز، به یک دستگاه کامیون حامل مواد سوختی مشکوک شدند.

او ادامه داد: پس از متوقف کردن کامیون و بازرسی‌های صورت رفته، ۳۰ هزار لیتر بنزین قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سردار سلمانی مبارزه با پدیده قاچاق را جزو مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

چهار کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف چهار کیلوگرم تریاک در ورودی شهر کرمانشاه خبر داد.

سمین فلاحی افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر حمل مقداری مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو پژو که از استان‌های مرکزی عازم کرمانشاه بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن استقرار در محل مناسب به محض مشاهده خودرو مورد نظر نسبت به توقیف آن اقدام و در بازرسی‌های انجام گرفته چهار کیلوگرم تریاک کشف کردند.

 فلاحی از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضایی خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.