مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز از استمرار عملیات ترمیم و لکه گیری سطوح آسفالتی در معابر این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرزین حاتمی کاکش مدیر منطقه ۳ اهواز گفت: با هدف تسهیل در عبور و مرور شهری و تامین آسایش شهروندان، ترمیم و لکه گیری سطوح فرسوده آسفالتی به روش اصولی در حال انجام است.

او بیان داشت: به همین منظور طی بررسی خیابان‌های اصلی و فرعی، برنامه ریزی و اقدام لازم در جهت رسیدگی هر چه سریعتر به وضعیت آسفالت در دستور کاری حوزه فنی قرار گرفته است.

حاتمی افزود: هم اکنون دو اکیپ آسفالت به طور جداگانه و همزمان با در ورودی شهر اهواز از سمت مسجد سلیمان در اطراف میدان علی ابن مهزیار و همچنین کمربندی بلوار فتح در حال کار ترمیم سطوح آسفالتی هستند.

 مدیر منطقه ۳ اهواز دامه داد: علاوه بر این اقدام نیز، کار لکه گیری سطوح آسفالتی بطور امانی و با تلاش شبانه روزی اکیپ لکه گیر حوزه خدمات شهری نیز مشغول فعالیت و رسیدگی به درخواست‌ها طبق سامانه ۱۳۷ در معابر اصلی و فرعی سطح این منطقه از شهرداری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
والا این نوع لکه گیری با تکنولوژِ 40 سال پیش کارخانه های آسفالت
و تولید آسفالت بی کیفیت و عدم داشتن دانش و ماشین آلات روز جهت ترمیم و لکه گیری آسفالت نه تنها مشکل را حل نمیکند بلکه باعث ایجاد چاله ها و دست اندازهای بیشماری در سطح شهر شده است.....
وقتی بلد نیستین لطفا و خواهشا انجام ندیدن
والا ماشین هامون بیشتر داغون شدن.........!!!!!!!!!!!!!1