موسس یک استارتاپ از تولید پرینتر‌های سه بعدی خبر داد که می‌توان به کمک آن‌ها در کمترین زمان با کیفیت‌ترین ساختمان‌ها را ساخت.

امین کاشفی موسس یک استارتاپ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر با کمک پرینتر‌های سه بعدی تولید شده در مجموعه ما در کمترین زمان ممکن می‌توان خانه‌هایی با کیفیت بسیار بالا ساخت.

این فناور ادامه داد: در دنیا برای مدیریت بحران و در زمان حوادث طبیعی با استفاده از این پرینتر‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای افرادی که خانه هایشان تخریب شده است، ساختمان سازی می‌کنند.

او افزود: به کمک پرینتر‌های ما با هزینه‌ای کم می‌توان خانه‌هایی با کیفیت ساخت. هم اکنون به جز قسمت موتور ۹۰ درصد این پرینترها بومی سازی شده است. ما پرینتر سه بعدی را در ابعاد یک در یک تولید کرده ایم اما برای تولید در ابعاد بزرگتر نیازمند سرمایه بیشتری هستیم.

کاشفی گفت: قیمت این پرینتر بستگی به ابعاد آن دارد و قیمت حداقل ابعاد آن، حدود یک میلیارد تومان است. البته رقیب خارجی همین پرینتر، در  ابعاد یکسان تقریبا معادل ۴۷ میلیارد تومان است و محصول ما  صرفه جویی ارزی قابل توجهی دارد.

این فناور گفت: این پرینتر قابلیت اتصال به تلفن همراه را نیز دارد و شما می‌توانید با قرار دادن نقشه در تلفن طی ۴۸ ساعت با استفاده از پرینتر سه بعدی خانه‌ای را بسازید.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.