نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: درخواست رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس، بزرگترین دستاورد نبرد ۱۲ روزه بود.

ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی بزرگ مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی گفت: درخواست آتش‌بس در غزه از طرف رژیم صهیونیستی، بزرگترین دستاورد نبرد (۱۲ روزه) بود؛ دستاورد بزرگی که نشان‌دهنده وحدت ملت فلسطین است.

وی افزود: در این نبرد چهره رژیم صهیونیستی برای مردم جهان آشکارتر و وجهه‌اش را از دست داد. رژیم صهیونیستی سالهاست تلاش می‌کند خود را «حکومتی دموکراتیک» نشان دهد، اما اکنون همگان می‌دانند رژیمی فاسد و نژادپرست است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران تاکید کرد: هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر و وجهه ارتش اسرائیل فرو ریخت؛ ارتشی که «شکست‌ناپذیر» بود با ضربات مقاومت غافلگیر شد و این هشداری بزرگ برای آنهاست.

وی تصریح کرد: اکنون غزه یک بازدارندگی بزرگی ایجاد کرده؛ این بازدارندگی کاملا طبیعی و دستاورد بزرگ نبرد ۱۲ روزه است. در این نبرد، وحدت امیدبخشِ تمام گروه‌ها و بخش‌های فلسطینیی تحت یک فرماندهی و رهبری از نتایج این پیروزی بزرگ است.

ابوشریف تاکید کرد: نباید به دشمنان و سازشکاران ذلیل اجازه داد این پیروزی را به نام خود جا بزنند و بهره‌برداری کنند. برای شکل‌گیری قانونی و بین‌المللی فلسطین واحد، باید ملت فلسطین و تمامی رهبرانش تحت یک فرماندهی و رهبری متحد شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار