جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سوم خرداد ماه در مهاباد برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سالروز حماسه فتح خرمشهر با حضور مسئولان مهابادی در محل دفتر آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، صبح امروز جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر با حضور مدیر، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان مرتبط و همچنین فرماندهان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد در این جلسه گفت: یکی از یادگاری‌های بجا مانده از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس سالروز حماسه فتح خرمشهر بوده است، که با گرامیداشت روز سوم خرداد رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان در بین جوانان تبیین می‌شود.

رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز اظهار کرد: در آستانه سال‌روز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و رزمندگان این عملیات، برنامه‌هائی متنوعی به مناسبت این روز ارزشمند در شهرستان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او افزود: این برنامه‌ها شامل غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان –برگزاری مسابقات فرهنگی در شبکه شاد –تولید محتوای مرتبط حماسه فتح خرمشهر- برگزاری نشست بصیرتی به صورت پخش زنده از شبکه شاد و برنامه‌های متنوع دیگری نیز در شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.