برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در بوشهر برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) بوشهر از برگزاری ۲۰۰ ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ علی غضنفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) بوشهر در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سی و نهمین سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: رونمایی از المان بانوی ایثار، برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی گلزار شهدا و تقدیر از خانواده شهدا و ایثارگران این عملیات از جمله این برنامه‌ها است که با شعار "ما مقتدریم" برگزار می‌شود.

او عنوان کرد: اگرچه امسال به دلیل شیوع کرونا، امکان برگزاری برنامه‌های با اجتماع بالا وجود ندارد، امّا برنامه‌هایی برای بزرگداشت این حماسه فراموش‌نشدنی و عملیات غرورآفرین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی در سراسر بوشهر اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) بوشهر ادامه داد: آزادسازی خرمشهر قهرمان در عملیات بیت‌المقدس از جلوه‌های باشکوه و نقطه عطفی در تاریخ دوران هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


سرهنگ غضنفری افزود: توکل بر خدا، ایثارگری رزمندگان اسلام و هدایت و رهبری امام خمینی (ره) از مهم‌ترین عوامل پیروزی ایران در این عملیات غرورآفرین بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.