بی خوابی اسرائیل از حضور سران جنبش مقاومت حماس/ در صورت نیاز غزه را تصرف می‌کنیم!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعا‌های خود گفت: تل آویو همچنان بدنبال ترور السنوار و الضیف، از جمله سران جنبش مقاومت است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه کان‌نیوز، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با این شبکه تهدید‌های تکراری و خالی از عمل خود را علیه سران جنبش مقاومت حماس ادامه داد و مدعی شد: اسرائیل اجازه تداوم شلیک راکت به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین و یا حتی ارسال بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه را نخواهد داد.

این اظهارات گانتز در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی در مقامل گروه‌های مقاومت تسلیم شده و برای اعلام آتش بس دست به دامان بسیاری از کشور‌ها شده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات پوشالی خود گفت: یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه و محمد الضیف، فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) همچنان از جمله اهداف ترور این رژیم هستند.

وی مدعی شد: غزه جایی نمی‌رود و ما هم جایی نمی‌رویم. به نظر من سیاست واکنش‌های ارتش اسرائیل باید سخت‌تر از این باشد تا بتوانیم در حد امکان آن‌ها را از آغاز مجدد عملیات‌ها دور کنیم.

گانتز با تاکید بر اینکه این حملات نباید دوباره تکرار شود، گفت: در صورتی که آن‌ها بخواهند ما را به چالش بکشند، ما هم به جنگ ادامه می‌دهیم.

وبگاه عاروتص شوع نیز در اینباره با اشاره به اظهارات وزیر جنگ تل‌آویو درباره احتمال نیاز برای اشغال مجدد نوار غزه نوشت: این گزینه‌ای نیست که روزی اتفاق نیافتد، بلکه در تلاش هستیم تا از دیگر سطوح اقدامات، بیشترین استفاده را ببریم.

گانتز در ادامه مدعی شد: آمریکا برای توقف حملات به نوار غزه هیچ ضرب‌الاجلی به رژیم صهیونیستی نداده بود.

وی افزود: در صورتی که نیاز شود غزه را تصرف کنیم، این کار را انجام خواهیم داد.

آتش بس در غزه با واسطه مصر پس از یازده روز حملات تل‌آویو به این منطقه و درگیری بین گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، از بامداد روز جمعه برقرار شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
این زجه های بعد شکست و سر خوردگی است ، این جناب اگر جرات داشت بعد 11 روز بمباران و ویرانی غزه جرات می کرد غزه را تصرف کند اما حتی یک قدم برنداشت ، چون خوب می دانست چه سرنوشتی خواهد داشت و بای گفت شتر در خواب بیند پنبه دانه
شما هنوز گامی بر نداشتید که جوانان غیور از از داخل اراضی اشغالی و اردن و از لبنان آمدند ، ان موقع کدام گوری خود را قایم کرده بودی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
اونی که منفی زده . یعنی موافق اسراییله ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام. البته که رژیم صهیونیستی از ترور حرف میزنه چون یک سازمان تروریستیه که با پول و کمک غرب خودش را به زور میخواد دولت جلوه بده. فعلا افتضاح انفجارهای پیاپی که به خاطر غلط اضافیتون سرتون اومد و نیز افتضاح شکست در برابر ملت قهرمان غزه و گروه های مقاومت رو برای خودتون ماستمالی کنید، تصرف غزه پیشکش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
مرگ بر اسرائیل و آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
باید بزنند تا اسراییل کلا از بین بره . اینا آتش بس حالیشون نیست . خیلی وحشی و پست هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
مرگ بر اسرائیل ...
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۵۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
اگه این حماقت رابکنند 25 سال کمتر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
بی شرف واق واق کن، تنها کاری که فعلا از دستت میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
بلانسبت سگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۵۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ای وزیر جنگ صهیونیستهای غاصب ملعونین اولا بدان و آگاه باش معادله جنگ در فلسطین کاملا مقیاسش و کیفیتش عوض شده و اگر ترور کنید مقاومت اسلامی هم شما را ترور می کند بزنید بگیرید ببرید بازداشت و اسیر کنید مقاومت اسلامی فلسطین هم همین حق را دارد که با شما صهیونیستهای غاصب جنایتکار انجام دهد و باید انجام بدهد و انجام هم می دهد دوران بگیر بکش ببر ببند بزن یک طرفتون دیگر تمام شده در فلسطین مظلوم اشغالی ای وزیر جنگ صهیونیستی ملعون نکبت جنایتکار شما جراتشو ندارید که غزه را به تصرف خودتان در بیاورید چونکه در آن صورت قبل از اینکه غزه را تصرف کنید از زمین و دریا و آسمان تمامی جبهه های مقاومت اسلامی افراد دلاور مردان مرد امت واحده رسول الله ص امت یکپارچه حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص متحدانه و یکپارچه بر شما یورش می آورند و به فلسطین اشغالی ورود می کنند و تک تک شما صهیونیستها باید بپرید توی آب دریای مدیترانه با شنا کردن و زیرآبی رفتن همانند قورباقه ها فرار را برقرار ترجیح دهید بنابر این رجزهای بی خودی نخون و شکستتان را قبول کنید و بدانید که رو به افول و زوال و فروپاشی و نابودی هستید همچون حزب بعث ملعونین در عراق که به زباله دان تاریخ بشریت انداخته شدند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
ببخشید شما ;؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
آفرین جواب دندان شکن باید داد به صهیونیستها
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۴۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ .
پاك و منزّه است آن (خدايي ) كه بنده اش را از مسجدالحرام تا مسجدالاقصي كه اطرافش را بركت داده ايم شبانه برد، تا از نشانه هاي خود به او نشان دهيم . همانا او شنوا و بيناست .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
" صدق الله العظیم " و " صدق الله العلی العظیم". لبیک یا رسول الله ص .
مقاومت اسلامی فلسطین باید پر قدرت ورود کند و هر کنشی را با شدیدترین واکنش در قدس شریف مسجد القصی مطهر و نورانی پاسخشان دهد حیدروار مقتدرانه و قدرتمندانه و غیرتمندانه و سلحشورانه خیبر کنشون کنید این صهیونیستهای خار نکبت خبیث نژادپرستان غاصبین را تا بفهمند دیگر دوران بزن بگیر ببند ببر بازداشت کردن اسیر کردن یک طرفه ناجوانمردانه در سر تا سر فلسطین اشغالی و قدس شریف گذشته . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل بموقع و تمام کننده .
Iran (Islamic Republic of)
ولی
۰۱:۵۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
مرگ بر اسراییل ،مرگ بر امریکا،مرگ بر نخست وزیر صهیونیست،مرگ بر ال سعود،جانم فدای رهبر
آخرین اخبار