استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سالی که با محور تولید نامگذاری شده است نباید به استناد ضوابط و استعلامات مانع اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان اظهار داشت: در سالی که با محور تولید نامگذاری شده است نباید به استناد ضوابط و استعلامات مانع اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری شد، باید تا می‌توان در این خصوص تسهیل‌گری کرد.

او افزود: برای اجرای طرح‌های تولیدی چنانچه موانعی وجود دارد، باید با تشکیل کارگروهی از دستگاه‌های مرتبط این موانع را برطرف کرد چرا که نبود هماهنگی می‌تواند تا مدت‌ها از اجرای طرح جلوگیری کند و این موضوع مغایر با سیاست‌های کلی نظام و شعار سال مبنی «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» است.


بیشتر بخوانید


عباسی همچنین به طرح‌ها و برنامه‌های حمایت از تولید در استان اشاره و اضافه کرد: باید علاوه بر سرفصل‌های کلی، اهداف کمی هم مشخص شود و دستگاه‌های اجرایی نسبت به آن اعلام نظر کنند.

گفتنی است، در این نشست در خصوص طرح‌های اولویت دار سرمایه گذاری استان، مشکل استعلام یک طرح کشاورزی و هم اندیشی در خصوص برنامه‌های حمایت از تولید بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار