مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۴۰ تن نهاده دامی احتکار شده در شهرستان نمین

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۳۴۰ تن نهاده دامی احتکار شده به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در عملیات مشترک ماموران پلیس امنیت عمومی اردبیل و نمین خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار نهاده‌های دامی در یک سوله در شهرک صنعتی نوجه ده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نمین قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات میدانی صحت گزارش‌های دریافتی برای پلیس محرز و پس از هماهنگی قضائی ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نمین در قالب اکیپ عملیاتی مشترک با ماموران پلیس امنیت عمومی استان اردبیل به محل اعزام و در بازرسی‌های به عمل آمده ۳۴۰ تن نهاده دامی که به صورت غیرقانونی احتکار و دپو شده بود را کشف و سوله با دستور مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک محتکر در این عملیات عنوان داشت: کارشناسان ارزش نهاده‌های دامی احتکار شده را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

آتش سوزی در کارگاه جعبه سازی پارس آباد مهار شد

مسئول آتش‌نشانی شهرداری شهرستان پارس آباد مغان از آتش سوزی یک کارگاه تولید جعبه در محله بیوک خانلو این شهرستان خبر داد.

واحد رحیمی گفت: آتش سوزی در کارگاه ضایعات و جعبه سازی رخ داده پس از اعلام گزارش ۳ اکیپ برای مهار آتش به محل گزارش شده اعزام شدند و پس از تلاش آتش‌نشانان، آتش‌سوزی مهار و خاموش شد.

او ادامه داد: متاسفانه با توجه به اینکه این انبار محل بازیافت پلاستیک و جعبه سازی بوده، ضایعات موجود کلا طعمه حریق شده، ولی با توجه به حضور بموقع آتش نشانان و عملکرد تخصصی آنان از سرایت حریق به انبار کود شیمیایی جلو گیری شد.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری شهرستان پارس آباد مغان بیان کرد: با توجه به شدت حادثه سه خودروی اطفاء حریق با نیروی‌های عملیاتی آتش نشانی در محل حضور داشتند، ولی بجهت گستردگی آتش سوزی آتش نشانان فرودگاه، جعفرآباد و اسلام آباد نیز در محل حادثه حضور یافتند.

رحیمی یاد آوری کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، اما با توجه به گستردگی آتش سوزی و پلاستیک و شیمیایی بودن محل، خسارت زیادی وارد شده که علت وقوع حادثه دردست بررسی است.

میزان خسارت وارده به این واحد تولیدی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.