راستین گفت: امروز احتمال رگبار پراکنده باران و گاهی همراه با رعد و برق و وزش تند باد‌های لحظه‌ای در سطح استان کرمان وجود دارد.

فهیمه راستین، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: برای امروز، رگبار پراکنده باران در ارتفاعات مرکزی و غرب استان و گاهی همراه با رعد و برق و وزش تند باد‌های لحظه‌ای در سطح استان  کرمان پیش بینی می‌شود.

او افزود: تا پایان هفته در شرق، شمال و شمال غرب استان، وزش باد نسبتا شدید همراه با گردو خاک نیز دور از انتظار نیست.

راستین با اعلام اینکه کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت ریزگرد‌ها در این مناطق، دور از انتظار نیست، بیان کرد: مردم از رفتن در فضای باز خودداری کنند و رانندگانی که قصد تردد از این مسیر‌ها را دارند از شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

او گفت: این شرایط جوی تا پایان هفته در استان وجود دارد.

راستین تصریح کرد: در حالی که مردم جیرفت طی ۲۴ ساعت گذشته با ۲۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته، لاله زار با دمای ۸ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۴ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار