مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور به بیان توضیحاتی درباره تمهیدات دانشگاه پیام نور برای دانشجویان در زمان قطعی برق پرداخت.

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات دانشگاه پیام نور برای رفع مشکلات دانشجویان در زمان قطعی برق، گفت: قطعی برق موجب اخلال در سیستم امتحانات دانشگاه پیام نور می‌شود. دانشگاه پیام نور در بازه زمانی امتحانات، بیش از سه میلیون نفر آزمون الکترونیکی در سراسر کشور برگزار می‌کند و قطعی برق، علاوه بر اینکه نظم سیستم امتحانات را با مشکل مواجه می‌کند، موجب ایجاد اضطراب و نگرانی در دانشجویان خواهد شد.

بهروز افزود: دانشگاه پیام نور همواره اهتمامی جدی بر ایجاد امنیت خاطر، آرامش، نظم، دقت و سلامت آزمون‌ها داشته است و با توجه به اینکه آزمون‌ها به صورت کاملا الکترونیکی و در بستر اینترنت برگزار می‌شود، متاسفانه قطعی برق و یا احتمال قطعی آن موجب اختلال در آزمون، کاهش دقت و اعتماد به نفس دانشجویان و یا عدم موفقیت آن‌ها در پاسخ به سوالات می‌شود.

او گفت: در حال حاضر، طی بخشنامه‌ای که دانشگاه پیام نور اعلام کرده است، در صورت قطعی برق سراسری در مراکز و واحد‌های استانی، مراتب در اسرع وقت به ستاد امتحانات مراکز استانی اطلاع داده شده و تمهیداتی برای جلوگیری از تضییع حق دانشجویان اتخاذ خواهد شد.

بهروز در پایان با عنوان اینکه انتظار می‌رود، مسئولان تمهیداتی در فصل امتحانات دانش آموزان و دانشجویان برای تامین سلامت و نظم آزمون‌ها در نظر بگیرند، تاکید کرد: دانشگاه پیام نور همواره یار و پشتیبان دانشجویان خواهد بود و دانشجویان در این خصوص هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار