کاپیتان تیم فوتبال تاتنهام به عنوان بهترین گلزن و پاسور رقابت‌های فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر انگلیس معرفی شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر انگلیس امروز با برگزاری ۱۰ بازی به پایان رسید که منچسترسیتی با ۸۶ امتیاز با اقتدار به عنوان قهرمانی دست یافت.

در پایان این فصل هری کین ستاره تیم فوتبال تاتنهام با ۲۳ گل زده بالاتر از محمد صلاح عنوان بهترین گلزن مسابقات را از آن خود کرد.

این ۲ بازیکن تا پیش از بازی هفته پایانی ۲۲ گل به ثمر رسانده بودند، اما کین موفق شد در پیروزی ۴ بر ۲ تیمش برابر لسترسیتی یک گل دیگر  بزند و از ستاره مصری لیورپول پیشی بگیرد.

به این ترتیب هری کین با ۲۳ گل زده برای سومین بار عنوان بهترین گلزن و کفش طلایی لیگ جزیره را به دست آورد. او پیش از این در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ -۲۰۱۶ به این عنوان دست یافته بود.

علاوه بر این هری کین سومین بازیکنی است که حداقل سه بار آقای گل لیگ جزیره شده است. پیش از او، تیری آنری ۴ و آلن شیرر سه بار این عنوان را بدست آورده بودند.

همچنین کاپیتان تاتنهام با ۱۴ پاس گل بالاتر از برونو فرناندز (۱۲ پاس گل) و کوین دی بروینه (۱۱ پاس گل) عنوان بهترین پاسور مسابقات این فصل لیگ برتر انگلیس را نیز از آن خود کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار