کشف ۳۷ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ متهم در شهرستان ارومیه

جانشین انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۳متهم و توقیف دو دستگاه خودرو در ایست بازرسی شهید کلانتری شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ ایرج حسنخانی جانشین انتظامی آذربایجان غربی  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق مواد مخدر در شهرستان ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان آذربایجان غربی، قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی باند قاچاق مواد مخدر شده که با زیر چتر اطلاعاتی قرار دادن موضوع  مشخص گردید باند موصوف با یکدستگاه دستگاه خودروی باری در قالب بار پیاز به قاچاق مواد مخدر از شرق کشور نموده اند.

جانشین انتظامی استان ادامه داد: در این راستا با پایش‌های شبانه روزی و استقرار مامورین در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری، پس از چند ساعت کنترل تردد خودرو‌های عبوری، موفق به شناسایی و دستگیری سوژه مورد نظر شدند.

او ادامه داد: پس از اعتراف متهمین دستگیر شده و جهت دستگیری متهمین اصلی باند، خودروی مورد نظر که با شگرد‌های خاص پلیسی و تعیقیب و مراقبت‌های لازم داخل شهر ارومیه شده و در حین تحویل بار بود، طی یک عملیات منسجم متهمین اصلی باند در جاده بنددستگیر وخودروی‌های توقیفی جهت بازرسی به مقر پلیس دلالت و دربازرسی از خودرو‌های مذکور ۳۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

انتهای/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.