رزمندگان دوران دفاع مقدس در سوم خرداد ماه حماسه‌ای دیگر آفریدند

استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر پیامی صادر کرد.


بیشتر بخوانید


متن پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

رزمندگان دوران دفاع مقدس در سوم خرداد ماه حماسه‌ای دیگر آفریدند، این رزمندگان با دست خالی و تنها با تکیه بر قدرت الهی در برابر دشمن تا دندان مسلح جانانه و دلاورانه ایستادگی کردند که نتیجه این رشادت‌ها در عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس‌در نهایت منجر به آزاد سازی خرمشهر که به خونین‌شهر نیز معروف است، شد.

پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر نیرو‌های بعثی در تاریخ کشورمان جاودانه شد، باید گفت عملیات بیت‌المقدس ضربه سخت و سنگینی به رژیم بعث عراق وارد کرد و موجب شگفتی همگان شد.

دشمنان جمهوری اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته حتی یک لحظه دست از دشمنی بر علیه مردم ایران برنداشتند، زمانی که متوجه شدند توان مقابله نظامی با ملت همیشه سرافراز و در صحنه ایران اسلامی را ندارند، جنگ فرهنگی و اقتصادی را با اعمال تحریم‌های ظالمانه و تهاجم فرهنگی علیه ایران آغاز کردند، اما مردم ما با وجود تمامی فشار‌های اقتصادی و معیشتی همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تمام قد ایستاده‌اند و در این مسیر گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

اینجانب سالروز یوم‌الله سوم خرداد ماه را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و به ویژه دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.