ماسکی که یک شهروند هندوستانی از برگ درخت ساخت به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند طی روز‌های گذشته با موج شدید همه گیری کرونا مواجه شده است تا جایی که که بالا بودن تعداد مبتلایان به کرونا کمبود تجهیزات پزشکی مخصوص این بیماری را در این کشور رقم زده است. علاوه بر کمبود کپسول‌های اکسیژن و آمبولانس، کمبود ماسک نیز مردم این کشور را با مشکلاتی مواجه کرده است تا جایی که برخی از مردم به ساخت ماسک‌های عجیب و غریب روی آورده اند.

به تازگی تصاویری از ماسک عجیب یک شهروند اهل این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این مرد ۷۲ ساله برای ساخت این ماسک از اجزای طبیعت کمک گرفته و آن را ساخته است. «بابا» برای ساخت این ماسک از برگ‌های درخت نیم (چریش) و تولسی استفاده کرد.

«روپین شارما»، افسر پلیس محلی در هند با انتشار ویدئویی از این شهروند هندوستانی در حالی که ماسک عجیبش را بر چهره داشت نوشت: «مطمئن نیستم این ماسک کمک کننده باشد با این حال یک ماسک طبیعی است.»


بیشتر بخوانید


در این ویدئو این مرد ۷۲ ساله در حالی که در ایستگاه اتوبوس ایستاده است می‌گوید: «برگ‌هایی که من برای ماسکم استفاده کردم از گذشته‌ها خاصیت دارویی آن‌ها شناخته شده و درمان کننده هستند. این ماسک از ماسک‌ جراحی معمولی و ماسک پارچه‌ای که اغلب مردم از آن استفاده می‌کنند کارایی بیشتری دارد و موثرتر است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار