فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف و توقیف ۳۲ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال و جارو برقی به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس آگاهی کنگاور حین گشتزنی در ورودی شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار که با دیدن خودرو پلیس مسیر خود را ناگهان به سمت جاده فرعی تغییر داد، مشکوک شدند.

او گفت : ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب کامیون متواری پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن شده و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۲۲ دستگاه یخچال و ۱۰ دستگاه جارو برقی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید، از این خودرو کشف شد.

 جاویدان از دستگیری راننده کامیون و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد و افزود: خودروی توقیفی هم روانه پارکینگ شد.

کشف ۱۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق در سنقروکلیایی

او از کشف ۱۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان سنقر وکلیایی خبر داد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ سنقر وکلیایی حین گشتزنی به یک دستگاه خودرو پژو روا با پلاک مخدوش مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

 جاویدان افزود: در جریان بازرسی‌های انجام شده ۱۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

او با اشاره به دستگیری راننده خودرو و معرفی به دستگاه قضایی، مبارزه با پدیده قاچاق در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها را یکی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

کشف پنج تن سیم برق سرقتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف پنج تن سیم برق سرقتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهر و دستگیری سارق ۵۰ ساله خبر داد.

علیرضا دلیری گفت: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت حین گشتزنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف می‌کنند.

او ادامه داد: ماموران کلانتری در بازرسی انجام شده از این خودرو، مقادیر زیادی سیم برق از جعبه خودرو کشف کردند و راننده هم در بازجویی‌های اولیه به سرقتی بودن آن‌ها اقرار کرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: سارق دستگیر شده در ادامه بازجویی‌ها به ارتکاب بیش از ۶۰ فقره سرقت در سال‌های اخیر اعتراف کرد و همین موضوع باعث شد ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی از منزل وی نیز اقدام کنند.

 دلیری گفت: در جریان بازرسی از محل سکونت متهم، پنج تن انواع سیم، کابل و تجهیزات برق به همراه مقدار زیادی آهن آلات، پنل کولر و ... که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۱۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف و ضبط شد.

او با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه پران متعلق به سارق دستگیر شده، از معرفی وی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

موز‌های قاچاق در کنگاور به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۲ محموله قاچاق شامل ۲ تن موز و ۲۴۰ عدد شمع خودرو به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

 عنایت فلاحی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه در عملیات‌های جداگانه موفق به مهار و توقیف ۲ دستگاه خودروی نیسان و اتوبوس شدند.

او افزود: در بازرسی از وانت نیسان ۲ هزار کیلوگرم موز و در بازرسی از اتوبوس مسافربری ۲۴۰ عدد شمع خودرو قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۷۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

 فلاحی از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

۵۵ تن علوفه دامی قاچاق در سرپل ذهاب کشف شد

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان ۵۵ تن علوفه دامی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

منوچهر رضایی افزود: ماموران انتظامی شهرستان حین گشتزنی به ۵ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۵۵ تن علوفه دامی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

رضایی از دستگیری ۵ نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.