فرمانده کل ارتش گفت: نام شهید صیاد شیرازی خاطرات شیرین پیروزی‌های بزرگ را در ذهن‌ها و دل‌ها تداعی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم رونمایی از ترجمه کتاب در کمین گل سرخ به ٨ زبان زنده دنیا با گرامی داشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی گفت: شنیدن سخنانی درباره شهید صیاد از زبان امیر صیاد شیرازی بسیار شیرین‌تر است. عزیزانی که در ترجمه کتاب در کمین گل سرخ به ٨ زبان زنده دنیا نقش داشتند شایسته قدردانی هستند.

وی ادامه داد: کتاب در کمین گل سرخ کارویژه فرمانده کل قواست. نام شهید صیاد شیرازی قرابتی جدا ناشدنی با پیروزی‌های بزرگ دوران دفاع مقدس مانند آزادسازی بستان، آزادسازی خرمشهر و عملیات مرصاد دارد و هر گاه صحبت از پیروزی‌های بزرگ است نام صیاد شیرازی برجسته است.

سرلشکر موسوی اظهار کرد: هر جا سخن از شهید صیاد شیرازی می‌شود خاطرات شیرین پیروزی‌های بزرگ را در ذهن‌ها و دل‌ها تداعی می‌کند و این نتیجه اخلاص این مرد بزرگ است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به ترجمه کتاب در کمین گل سرخ به ٨ زبان زنده دنیا تصریح کرد: این کار از جهات مختلف شایسته تقدیر و تشکر است، اما آنچه اهمیت بیشتر دارد این است که انتشار فرهنگ و زندگی شهدایی مانند شهید سپهبد صیاد شیرازی خواست مقام معظم رهبری است و ما سربازان این دیار تلاش کردیم تا این خواست فرماندهی کل قوا اجرایی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار