جوی آب پر از زباله و فاضلاب خیابان طالقانی غربی باعث آزار شهروندان مهرشهری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، تردد در خیابان طالقانی غربی بسیار دشوار است لایروبی جوی این خیابان فایده‌ای ندارد و باید در این مکان‌ها لوله قرار دهند.

پیگیری‌های چند وقته شهروندان مهرشهر نتیجه داد و مسئولان شهرداری اقدامات اولیه برای رفع مشکلات زیست محیطی خیابان طالقانی غربی را آغاز کردند.

یساولی، مدیر منطقه چهار شهرداری کرج گفت: قولی نمی‌دهم در ارتباط با خیابان طالقانی غربی، چون هم بحث اعتبارات و هم مسائل عمرانی این منطقه مطرح است.

او با اشاره به این که در بحث لایروبی اقدامات لازم را برای جمع آوری زباله‌ها و روانی رود جوی انجام می دهیم، افزود: در وهله دوم پس از این‌که مسائل نظافتی و زیست محیطی برطرف شد، موضوع زیر سازی، آسفالت و زهکشی آب را انجام خواهیم داد.

بازهم مسئولان دست به کار شدند اقداماتی که جامه عمل پوشاندن به آن‌ها می‌تواند از تهدیدات زیست محیطی جلوگیری کند و ضامن سلامت جامعه در مقابل شیوع ویروس کرونا باشد.امیدواریم وعده مسئولان مهرشهر عملی شود و شهروندان از محیط سلامت تری برخوردار شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mohammad reza hoseini
۰۷:۳۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
اقای شهردار محترم دیروز تشریف اوردن وقرار شد تا حد توانشون به خیابان طالقانی غربی رسیدگی کنند و از امروز قراره کار رو استارت کنند . ولی متاسفانه این عکس برای این محله نیست وضعیت این محله خیلی بدتر از حرفاست . نداشتن جوی اب نداشتن جدول پس مانده های زباله شهری و ساختمانی نداشتن زیر سازی جاده ی و اسفالت نداشتن فضای سبز .وحتی لایروبی جوی اب بدلیل قدیمی بودن که شاید برای 30 سال پیش بوده و مصرف کشاورزی داشته الان بخاطر لایروبی به عمق 1 متر ونیم رسیده و خروجی فاضلاب محل های دیگر به سیاه جوب شده که واقعا از لحاظ بهداشتی برای ساکنین محله دچار عفونت های ریوی وغیره شده . واین کانال واقعا برای کودکان ما خطر جدی محسوب میشه و به باتلاق تبدیل شده لطفا قبل از اینکه اتفاقی برای این کودکان پیش بیاد اقدام کنید .
آخرین اخبار