مدیرکل کمیته امداد گلستان از توزیع ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت:این نهاد با همکاری ومشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوای گلستان در روز سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، با اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه، به ارزش ۶ میلیارد تومان ،زوج‌های جوان را راهی خانه بخت کرد.

او با اشاره به برنامه اهدای هزار و ۲۹۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در سال جاری افزود: ۵ قلم لوازم خانگی با شعار "ازدواج آسان با کالای ایرانی" شامل، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی در هر سری از این جهیزیه هاست.

بابایی گفت: کمیته امداد برای رفع معضلات پیش روی ازدواج نسل جوان سعی دارد با استفاده از ظرفیت و پتانسیل خیران و همچنین ارگان‌ها و نهاد‌های دیگر، شرایط را برای ازدواج جوانان تسهیل کند.

او گفت: این نهاد در سال گذشته هزار و ۷۸۶ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ازدواج آسان جوانان تحت حمایت تخصیص داده است.

او عدم استطاعت مالی برخی خانواده‌ها برای تهیه جهیزیه را یکی از موانع تأخیر در ازدواج نوعروسان برشمرد و یادآور شد: خیران می‌توانند با همراهی و مشارکت‌های خیرخواهانه خود با فراهم کردن زمینه ازدواج آسان فرزندان خانوار‌های نیازمند و تأمین لوازم موردنیاز زندگی آنها، زوج‌های جوان را روانه خانه بخت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.