روابط عمومی دانشگاه مازندران در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در مراسمی به مناسبت فرا رسیدن هفته روابط عمومی و ارتباطات، با حضور استاندار مازندران از برگزیدگان نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان در سالن شماره یک استانداری تجلیل شد.

نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان مازندران که با هدف پویایی و شکوفایی هنر و دانش روابط عمومی‌های استان برگزار شد؛ با اعلام رای هیات داوران؛ نفرات برگزیده خود را شناخت.

در همین راستا و با حضور مقام عالی دولت در مازندران، در آیین اختتامیه این جشنواره، ۲۵ نفر از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های برتر استان در بخش‌های مختلف، برگزیده یا شایسته تقدیر شناخته و با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره، تجلیل شدند که روابط عمومی دانشگاه مازندران در بخش انتشارات موفق به کسب رتبه برتر نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان شد.

نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران در بخش‌های مطالعات اجتماعی، انتشارات، ارتباط الکترونیک، تبلیغات، ارتباط رسانه‌ای، فرهنگ‌سازی در حوزه فعالیت‌های سازمانی برای آگاه‌سازی افکارعمومی و فعالیت‌های فرهنگی، کارشناس برتر، دیپلماسی، ترویج کالای ایرانی و فعالیت‌های نمایشگاهی برگزار شده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.