سرپرست اداره برق فهرج گفت: تابستان ۱۴۰۰، تابستان سختی است و در صورت مصرف نکردن بهینه برق، به ناچار مجبور به ادامه روند اعمال خاموشی‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کرامت اکرمیان سرپرست اداره برق شهرستان فهرج در جلسه اداری این شهرستان گفت:استفاده غیر مجاز از ماینر‌های استخراج رمز ارز‌ها در افزایش بار شبکه موثر بوده و با توجه به اینکه امسال ۵۴ درصد نزولات آسمانی با کاهش مواجه بوده ، این موضوع مهم باعث کاهش توان تولید در نیروگاه‌های برق آبی شده است.

اکرمیان افزود:کاهش بارندگی موجب شده تا در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال قبل، افزایش ۴ درجه سانتیگراد دما را داشته باشیم و این افزایش دمای زود هنگام، افزایش مصرف برق و رشد سریعتر بار شبکه را در پی داشته است، به همین دلیل مجبور به اعمال خاموشی شدیم و ما باید با مصرف بهینه، در راستای برابری عرضه و تقاضا در بخش تولید و مصرف گام برداریم.

او تصریح کرد:با این شرایط نیازمند یاری مشترکان  شهرستان فهرج هستیم و با تجربه سابقه دمای ۵۰ درجه سانتیگرادی در شهرستان کویری فهرج مشترکان در بخش اداری، کشاورزی، خانگی و تجاری می‌توانند با مصرف بهینه میزان بار مصرفی را به حداقل رسانده تا از پیک تابستان ۱۴۰۰ با اعمال کمترین خاموشی عبور کنیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قطعی برق ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار