بازپرس شعبه دوم بازپرسی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه ماجرای وقوع حادثه قتل در شهرک پردیس کرمانشاه در تاریخ یازدهم فروردین امسال را تشریح کرد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدی بازپرس شعبه دوم بازپرسی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به وقوع حادثه قتل در شهرک پردیس کرمانشاه در تاریخ یازدهم فروردین امسال، گفت : پس از اعلام گزارش قتل، به همراه پلیس آگاهی به محل وقوع حادثه رفتیم و طبق بررسی‌ها مشخص شد که فرد به نام "ی. فخری" داماد خانواده "بهرامیان" توسط بردارزنش در کنار ماشین خود به قتل رسیده است.

او گفت : پس از انجام بررسی‌های میدانی و تحقیقات محلی مشخص شد بین مقتول و خانواده همسرش از چند ماه پیش اختلافاتی ادامه دار بوجود آمده، تا اینکه در روز حادثه مقتول به درب منزل پدر همسر خود مراجعه می‌کند و پس از ایجاد سرو صدا خواهان بازگشت همسرش به زندگی مشترکشان می‌شود.

بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه افزود: در این شرایط برادر زن مقتول همراه با یک اسلحه که به صورت غیرمجاز در منزل نگهداری می‌کرد، از منزل پدری خود بیرون آمده و داخل کوچه به سمت مقتول شلیک می‌کند.

او افزود: گلوله اول به شیشه عقب ماشین مقتول برخورد کرده و ضمن شکستن شیشه باعث زخمی شدن او می‌شود، برای همین از ماشین خود بیرون می‌آید و متهم برای بار دوم از فاصله ۵۰ متری اقدام به شلیک یک گلوله دیگر به سمت او می‌کند که این بار با صورت مقتول برخورد کرده و باعث مرگش می‌شود.

محمدی با اشاره به فرار متهم پس از وقوع این قتل، ادامه داد: طبق رصد فنی که از متهم داشتیم در استان‌های مختلف در حال تردد بود تا اینکه در نهایت محل اختفایش را در استان البرز شناسایی کردیم و طی یک عملیات غافلگیرانه شبانه، پس از ۵۳ روز از وقوع قتل دستگیر و به کرمانشاه منتقل شد.

او با بیان اینکه متهم این پرونده در استان البرز زندگی می‌کرده و همان روز حادثه برای دیدن پدر بیمار خود به کرمانشاه آمده، گفت: سلاحی که در این حادثه مورد استفاده قرار گرفت، از سال‌ها قبل توسط متهم خریداری شده بود و در منزل پدرش نگهداری می‌شد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه با تاکید براینکه مردم برای اختلافات خانوادگی خود باید از انتقام جویی‌های خصوصی پرهیز کنند، گفت: اگر اختلافی بین خانواده‌ها بوجود می‌آید بهتر است از طریق ریش سفیدان و بزرگان و یا شورا‌های حل اختلاف آن را حل کنند و در مسیر صلح و سازش گام بردارند.

او به دسترسی آسان به سلاح در کرمانشاه اشاره‌ای کرد و افزود: باید راهکار‌هایی برای این موضوع اندیشیده شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.