رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی قم؛

سنجش سلامت نوآموزان قم در ۱۵ پایگاه انجام می‌شود

کوچکی گفت: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان استان قم در ۱۵ پایگاه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی کوچکی رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی قم گفت: هر ساله هم‌زمان با ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اول، طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در پایگاه‌های سنجش ترتیب می‌یابد.

 رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی قم عنوان کرد: در این طرح دانش‌آموزان غربالگری شده و مشکلات احتمالی آن‌ها از نظر بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی که معمولا خانواده‌ها آگاه نیستند، شناسایی می‌شود و راهکار‌هایی برای حل این مشکلات ارائه خواهد شد.

او ادامه داد: امسال نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی این طرح در ۱۵ پایگاه نواحی مختلف آموزش‌وپرورش شهر قم و دو پایگاه در شهر‌های کهک و جعفریه اجرا می‌شود.

کوچکی پیش‌بینی کرد: امسال ۲۶ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در استان  قم سنجش سلامت شوند.

 رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی قم با اشاره به روند ثبت‌نام و نوبت‌دهی سنجش، گفت: نیازی به مراجعه حضوری خانواده‌ها به پایگاه‌های سنجش نیست و خانواده‌ها باید باد در دست داشتن مدارک فرزندان، به مدارس مراجعه کنند تا مدرسه با انجام نوبت‌گیری، پایگاه، تاریخ و ساعت را به خانواده اعلام کند.

کوچکی بیان کرد: خانواده‌هایی که زمان خاصی را نمی‌توانند حضور داشته باشند، اعلام کنند تا در آن تاریخ نوبت‌گیری برایشان انجام نشود، زیرا هر نوبت‌گیری برای خانواده‌ها هزینه دارد.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی قم به خانواده‌ها توصیه کرد: برای جلوگیری از ایجاد تراکم جمعیت، یک نفر همراه دانش‌آموز باشد، ماسک به همراه داشته باشند و راس ساعت مقرر در پایگاه حضور یابند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.