سانو بوباکار تصریح کرد: باید راهکارهایی را به دست بیاوریم تا جنایات اسرائیلی‌ها نسبت به مردم فلسطین در مجامع بین‌المللی محکوم شود.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سانو بوباکار نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو در چهارمین نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی اظهار داشت: امروزه در نوار غزه شرایط ناپایداری وجود دارد لذا باید با فوریت وارد عمل شده و به مردم فلسطین کمک کنیم.

وی ادامه داد: باید از دیپلماسی پارلمانی و گفتگو‌های منطقه‌ای برای دستیابی به راه‌حل و حمایت از مردم فلسطین در مقابل حملات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم، امیدوارم کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس سازمان همکاری‌های اسلامی بتواند با اقداماتش از جان و مال مردم فلسطین حمایت کند.

نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو تصریح کرد: باید راهکار‌هایی را به دست بیاوریم تا جنایات اسرائیلی‌ها نسبت به مردم فلسطین در مجامع بین‌المللی محکوم شود.

وی افزود: مردم بورکینافاسو همواره به دنبال صلح و آرامش هستند و هرگونه بی‌عدالتی را محکوم می‌کنند بنابراین از سازمان ملل متحد می‌خواهیم برای پایان دادن به بحران فلسطین به دنبال راهکار پایداری باشد.

نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو در پایان از مجلس شورای اسلامی ایران به خاطر استقبال گرم از هیأت‌های پارلمانی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار