معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی عوامل این جمعیت به ۳۸ فقره حادثه در اردیبهشت ماه امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد نواختی مقدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بیشترین نوع حادثه به ترتیب ۲۳ فقره تصادفات جاده ای، ۸ فقره خدمات حضوری، ۴ فقره حوادث کوهستان، یک فقره حادثه سیل و آبگرفتگی، یک فقره حادثه صنعتی و کارگاهی و یک فقره حادثه دریایی- ساحل بوده است.

او با اشاره به اینکه ۷۹ نفر از هموطنان در این حوادث آسیب دیده بودند، اضافه کرد: بیشترین حادثه دیدگان هم به ترتیب در حوادث جاده‌ای ۵۶ نفر، ۱۰ نفر در حوادث خدمات حضوری، ۷ نفر در حوادث کوهستان، ۴ نفر در سیل و آبگرفتگی، یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی و یک نفر هم در حادثه دریایی- ساحلی بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث ۴۶ نفر از هموطنان مصدوم شده بودند، ادامه داد: در این حوادث عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ۸ نفر از مصدومین را به مراکز درمانی انتقال داده و ۷ نفر دیگر را هم به صورت سرپایی درمان کرده اند.

نواختی مقدم با بیان اینکه طی یک ماه جمعیت هلال احمر استان اردبیل با ۱۸۹ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۴۸ تیم عملیاتی به امدادرسانی شتافته، افزود: این جمعیت با بکارگیری ۵۳ دستگاه ناوگان ترابری به هموطنان حادثه دیده امدادرسانی کرده است.

نواختی مقدم گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل همواره آماده امدادرسانی حادثه دیدگان بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.