نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مردم به آثار هنری بامحتوا و غنی گرایش دارند و وظیفه نهاد‌های انقلابی نظیر حوزه هنری است که به این مطالبه و ذائقه مردم به خوبی پاسخ دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دیدار با رئیس حوزه هنری کشور اظهار داشت: مردم به آثار هنری بامحتوا و غنی گرایش دارند و وظیفه نهاد‌های انقلابی نظیر حوزه هنری است که به این مطالبه و ذائقه مردم به خوبی پاسخ دهند.

او با تاکید بر پرداختن به هنر انقلابی افزود: مردم کشور نیز بار‌ها نشان داده‌اند که طرفدار هنر و فرهنگ انقلابی هستند.


بیشتر بخوانید


نکونام اضافه کرد: ذات انقلاب اسلامی، یک ذات پر از استعداد است که باید زمینه بروز این استعداد‌ها را فراهم کرد از این رو رسالت مهمی برعهده حوزه هنری است.

او با تاکید بر آسیب‌شناسی فعالیت‌ها، ادامه داد: اگر چه کار‌های ارزشمندی تاکنون در حوزه فرهنگ و هنر انجام شده، اما انتظار می‌رود نهاد‌های انقلابی در این خصوص بیش از پیش تلاش کنند و اقدامات موثرتری انجام دهند.

نکونام توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر را از دیگر ضروریات برنامه‌های حوزه هنری برشمرد و گفت: هر زمان منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری به خوبی پیگیری شده است در همان مورد موفق عمل کرده‌ایم و به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

او حمایت از استان‌ها در خصوص تجهیزات و امکانات را از دیگر امور ضروری دانست و افزود: جامعه مستعد پذیرش آثار فاخر و پرمحتوا است از همین باید امکانات و تجهیزات بیشتری در اختیار نهاد‌های انقلابی قرار داده شود تا بتوانند آثار غنی و فاخری به مردم عرضه کنند.

نکونام اضافه کرد: بسیاری از کار‌های فرهنگی و هنری هنور روی زمین مانده است و می‌طلبد تا نهاد‌های انقلابی در این خصوص با اتکا به جوانان نخبه و استعداد کار‌های ناتمام را به هدف برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار