چند خبر از استان قزوین در حوزه‌های کشتی، فوتسال و کاراته را در بسته ورزشی دنبال کنید.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رضا لایق و علیرضا کاظمی، ورزشکاران قزوینی به عنوان سرمربی و ملی پوش در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشتی آزاد ناشنوایان شرکت می‌کنند.

این اردو برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان ۲۰۲۱ ترکیه، از ۱۱ تا ۲۱ خرداد ماه به میزبانی تهران سالن کشتی جهانبخت توفیق برگزار می‌شود.

تیم فوتسال شهرداری قزوین در لیگ دو ماندگار شد

در پایان دور مقدماتی رقابت‌های لیگ دو فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری قزوین با شکست در مقابل نمایندگان اردبیل و ارومیه از صعود به مرحله نهایی مسابقات باز ماند.

نماینده استان با تیم بومی در این مسابقات پا به میدان گذاشته بود.

دور برگشت رقابت‌های لیگ دو فوتسال به میزبانی اردبیل برگزار شد.

جواز حضور کاراته کای استان در المپیک

با پایان یافتن مسابقات کسب سهمیه از طریق رنکینگ، فدراسیون جهانی کاراته، نام ۳۲ قهرمانی که از طریق رنکینگ، مجوز حضور در اولین رقابت‌های کاراته در بازی‌های المپیک را کسب کردند و همچنین ۸ نماینده میزبان را اعلام کرد.

بر این اساس، بهمن عسگری، ملی پوش استان قزوین با قرار گرفتن در رنکینگ نخست وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، بالاتر از رقیبان قرار گرفت و از طریق رنگینگ هم، کسب سهمیه المپیک خود را تثبیت کرد.

مسابقات کاراته در المپیک توکیو از ۱۴ الی ۱۶ مرداد ماه برگزار می‌شود و ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کرده اند در این رویداد مهم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار