زینی وند گفت: برق اماکن حساس مثل بیمارستانها، مراکز مرتبط با برگزاری انتخابات و تامین آب هرگز نباید قطع نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زینی وند، استاندار کرمان در جلسه شورای اداری استان گفت: برق اماکن حساس مثل بیمارستانها، مراکز مرتبط با برگزاری انتخابات و تامین آب هرگز نباید قطع نشود.

او با بیان اینکه امسال یکی از پیچیده‌ترین انتخابات را پیش رو داریم از مدیران خواست هشدار‌های امنیتی را جدی بگیرند و شهرداری‌ها فضاسازی شهر را برای تبلیغات انتخاباتی محیا کنند و در این زمینه تولید محتوای منسجم داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم گفت: ۱۷۶ هزار و ۳۸۱ دوز واکسن وارد استان کرمان شده و ۶۰ درصد آن به جامعه هدف تزریق شده است.

 رشیدی تعداد سالمندان بالای ۷۰ سال استان را ۴۲ هزار سالمند اعلام کرد و گفت: ۶۰ درصد این افراد نیز دوز اول واکسن را دریافت کرده اند ودر برخی از شهرستان‌ها از تزریق واکسن برای تبلیغ سوء استفاده کرده اند که باید با این گروه‌ها برخورد شود.

مدیر کل اطلاعات استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه دشمن به خوبی می‌داند مردم علاقمند به نظام هستند برای نخستین بار روی مشارکت و مشارکت نکردن مردم متمرکز شدند و تلاش آن‌ها این است که حضور را به حداقل برسانند و در این شرایط مسئولان وظیفه سنگینی به عهده دارند.

کوثری گفت: به دلیل نارضایتی‌های عمومی که در جامعه وجود دارد دشمن تلاش می‌کند مسائل صنفی را به مسائل ملی ربط دهد و دشمن به طور ویژه در حوزه‌های کارگری، کارمندی، دانشجویی، زنان و هنرمندان سرمایه گذاری ویژه کرده و همچنین تلاش دارد از اراذل و اوباش در راستای اهداف خود استفاده کند.

او همچنین گریزی هم به نارضایتی مردم از مدیران دستگاه‌های اجرایی زد و گفت: طبق نظرسنجی‌ها استان کرمان در بین ۸ استان اولی است که عملکرد مدیران در بین مردم یاس و نارضایتی ایجاد کرده است و بالای ۶۰ درصد مردمی که از آن‌ها سوال شده است به  دلسوزی نکردن ،بی کفایتی و بی مسئولیتی مدیران اشاره کرده اند.

سردار معروفی ،فرمانده سپاه ثارالله استان نیز گفت: در مقابل ناامیدکردن مردم ما وظیفه داریم کاری کنیم دستاورد‌های ۴۲ ساله انقلاب ماندگارتر شود و سپاه ثارالله استان قرارگاه امام علی(ع) را احیا و با نیروی انتظامی تلفیق کرده و با تمام توان تلاش می‌کند انتخاباتی سالم برگزار شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار