به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین علیزاده، مدیرامور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شمال استان کرمان گفت: طرح ملی هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق (هما) با وظیفه رسیدگی، تعمیر و نگهداری شبکههای توزیع به ویژه در مواقع بروز خاموشیها در دست اجرا است.
اوافزود:اجرای این طرح منجر به کاهش مدت زمان خاموشیها میشود چرا که در قالب این برنامه میتوان علاوه بر مدیریت تماسهایی که در شرایط حاد جوی رخ میدهد، میزان رضایتمندی مشترکان و پایش پذیری و رصد گروه های عملیاتی را نیز بیشتر کرد.
مدیرامور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شمال استان کرمان تصریح کرد: ساده سازی فرآیند و استفاده از فناوریهای نو مهمترین موضوعی است که لازم است مورد توجه قرار گیرد تا افراد و گروههای اجرایی بتوانند با سرعت و دقت بیشتری ارائه خدمت کنند.
علیزاده گفت: بر اساس این طرح در صورت وقوع هرگونه خاموشی مشترکان می توانند از درگاههای مختلف شامل اپلیکیشن برق من، سایت شرکت توزیع، سامانه ۱۲۱ و ارسال پیامک اطلاع رسانی کرده که درخواستهای آنها مستقیما به نزدیکترین خودروهای حوادث ارسال و مامور به محل اعزام و اقدام لازم صورت میپذیرد.
او تصریح کرد: در این طرح تمام عملیات اجرایی و لوازم مصرفی به صورت مکانیزه ثبت شده و مشترکان در هر لحظه امکان پایش وضعیت رسیدگی به درخواستهای خود را خواهند داشت.
مدیرامور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شمال استان کرمان تاکید کرد: این طرح با تلاشهای کارکنان این شرکت از ابتدای آذرماه ماه امسال به صورت کامل و ۱۰۰ درصد با موفقیت اجرایی شده است.
درحال حاضر بیش از ۷۰۰ هزار مشترک برق در شمال استان کرمان وجود دارد.
انتهای پیام/ی