ملکی‌فر از افزایش ۷۰ درصدی حمایت بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه خدمات آزمایشگاهی خبر داد.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در مورد خدمت بلاعوض آزمایشگاهی این صندوق اظهار کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف حمایت از تحقیق و توسعه محصولات دانش‌بنیان جدید و ورود موفق شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار‌های داخلی و خارجی، حمایت بلاعوض از هزینه انجام آزمون‌های تخصصی را در دستور کار قرار داده است.

او افزود: به همین منظور شرکت‌هایی که روی محصول دانش‌بنیان خود به انجام آزمون و تست‌های تخصصی نیاز دارند، می‌توانند با ثبت درخواست خود در سامانه غزال، برای دریافت این حمایت اقدام کنند.

ملکی‌فر، در مورد سقف حمایتی این خدمت از شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: خدمات آزمایشگاهی به میزان ۷۰ درصد تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان برای هر درخواست و حداکثر حمایت سالانه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، به مجموعه خدمات بسته حمایتی مشاوره و اخذ استاندارد‌های صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه شده است.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت درخواست به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی بخش توانمندسازی و کمک مشاوره و اخذ استاندارد‌ها و مجوز‌ها مراجعه کنند. مدت زمان ارزیابی تقاضا یک هفته کاری خواهد بود و سهم حمایتی صندوق پس از اتمام فرآیند پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نهایت از اعماق وجود عاشق دستاوردهای جدید هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
۱۹:۱۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
صندوق نوآوری و شکوفایی اگر از شرکت های دانش بنیان در حوزه فضایی حمایت بلاعوض 100 درصدی کند ایران در حوزه فضایی کلی جلو می افتد