فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد؛

امنیت و سلامت انتخابات مهمترین ماموریت پلیس

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه انتخابات یک تکلیف دینی، شرعی است و نقش مهمی در ارتقاء توان امنیت کشور دارد، گفت: امنیت و سلامت انتخابات به عنوان یک پدیدملی، مهمترین ماموریت پلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست، تخصصی با معاونان انتظامی، بیان داشت: نیروی انتظامی متصل به ولایت فقیه و تابع، ولی امر مسلمین است و به هیچ حزب و گروهی وابستگی ندارد و تنها به وظیفه ذاتی خودکه همان برقراری نظم و امنیت در انتخابات است عمل می‌کند.

او بیان کرد: در این شرایط زمانی حساس همه ما وظیفه داریم ضمن استفاده از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با هوشیاری و آگاهی کامل در انتخاب فرد اصلح گام برداریم و کوچکترین توجهی به یاوه گویی‌های دشمنان نداشته باشیم.

سردار القاصی مهر، بر لزوم فراهم شدن زمینه‌های حضور پرشور و حداکثری مردم در این دوره از انتخابات مهم تاکید کرد، و افزود: این حضور پرشور، پاسخ قاطع و کوبنده‌ای مردم ولایت مدار ومتدین ایلام، به یاوه گویی‌های دشمنان است، که بار دیگر انسجام و همبستگی ملی خود را در پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان، بابیان اینکه تأمین امنیت انتخابات و حراست از صندوق‌های رأی بر عهده‌ی نیروی انتظامی است و این نیرو با تمام توان آمادگی لازم را برای انتخابات سالم را دارد، اعلام کرد:مهمترین وظیفه نیروی انتظامی در انتخابات، حفظ و حراست از آرای مردم است، تا مردم به راحتی و در کمال آرامش در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کند و رأی خود را در صندوق اخذ آراء بیاندازند.

او با اشاره به اینکه کارکنان ناجا مانندسایراقشارمردم درانتخابات حضور پر رنگ خواهند داشت، یادآور شد: انتخابات نقش مهمی در اقتدار و مشروعیت و دوام یک نظام دارد و یکی از اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین مبانی تثبیت حاکمیتی در هر کشوری با شکوه برگزارشدن انتخابات و شرکت حداکثری مردم در آن بوده که نماد مردم سالاری اجتماعی است و تحقق این امر مهم در واقع بستر ساز ایجاد امنیت پایدار محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام، در پایان، آگاهی و بصیرت را راه مقابله با نفوذ دشمنان در انتخابات عنوان و تاکید کرد:حضور مردم در صحنه‌های مختلف بخصوص انتخابات باعث می‌شود دشمن چشم طمع به این مملکت نداشته باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.