سخنگوی صنعت برق خراسان گفت: از هفته آینده گستردگی و زمان قطع برق در مشهد بیشتر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  عباس آذری سخنگوی صنعت برق خراسان گفت: در هفته اول اعمال خاموشی‌ها، گاهی میزان خاموشی خواسته شده از ما بیش از تخمین‌ها بود که به همین دلیل برای هفته آینده ۱۲ گروه موجود در جدول به ۶ گروه تقسیم شده و مدت زمان خاموشی‌ها دو ساعت و نیم در نظر گرفته شده است.

او  افزود: در جدول خاموشی‌های هفته آینده، قطعی برق در محدوده بیشتری از مشهد و به صورت گسترده‌تر است تا سطح اجرایی جدول به صورت حداکثر باشد. در پیش‌بینی قبلی مناطق به صورت محدودتر در نظر گرفته شده بود که این مسأله باعث شده بود در بعضی از مواقع خارج از جدول خاموشی صورت گیرد.

سخنگوی صنعت برق خراسان ادامه داد: در چند روز گذشته برق ۴۰ اداره و دستگاه اجرایی در مشهد از جمله مجموعه وزارت نیرو، سازمان‌های بزرگ و بانک‌ها برقشان قطع شده است. حتی در یک مورد، برق یکی از ادارت مجموعه توزیع برق به دلیل  رعایت نکردن مصرف قطع شده و در این مورد هیچ تعارفی وجود دارد.

آذری در مورد مدت زمان قطعی‌ها بیان کرد: در اولین هفته اعمال خاموشی‌ها با اینکه زمان خاموشی‌ها ۹۰ دقیقه در نظر گرفته شده بود، اما در بعضی مواقع این مسأله بر اساس پیش‌بینی‌ها صورت نگرفت و گاهی خاموشی‌ها بیش از دوساعت طول کشید. اما برای هفته آینده خاموشی‌ها دو ساعت و نیم در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید



او  در رابطه با اینکه آیا در تمام نقاط مشهد خاموشی‌ها اعمال شده است تصریح کرد: تا این لحظه در مناطقی که در انتهای جدول خاموشی قرار داشتند، خاموشی اعمال نشده است. ولی از هفته آینده این مناطق در روز قرار گرفته‌اند و خاموشی برای آن‌ها صورت می‌گیرد.

سخنگوی صنعت برق خراسان تأکید کرد: اعمال خاموشی‌ها در بخش صنعت حتما با اطلاع قبلی انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام// د. ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.