تفاهم نامه‌ سه جانبه توسعه‌ی فرصت‌های اشتغال آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در طرح‌ها و پروژه‌های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب امضا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست آیین نامه تفاهم نامه‌ سه جانبه توسعه‌ی فرصت‌های اشتغال (آزاد و تحت پوشش) آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در طرح‌ها و پروژه‌های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در راستای راهبرد توانمند سازی جوامع میزبان، که با حضور معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امام خمینی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فنی و حرفه‌ای و مشاور اجتماعی وزیر نفت برگزار شد.

افزایش اشتغال کارجویان دوره دیده، افزایش کمی و کیفی فرصت‌های اشتغال به عنوان موضوع این تفاهم نامه مطرح شد و نیز افزایش سطح ایمنی پروژه ها، برگزاری دوره‌هایی با مشارکت سازمان فنی حرفه‌ای برای توسعه توان فنی و علمی نیروی کاردان، ارتقای دانش فنی نیروی زبده در پیمان‌های شرکت مناطق نفت خیز جنوب در دسته‌ی اهداف مطرح شده در این نشست قرار می‌گیرد.

بر اساس اطلاعات بدست آمده مجموع آمار اشتغال زایی در پیمان‌های مناطق نفت خیز جنوب در سال ۹۸ با گستره‌ی ۶ استان تحت پوشش به عدد ۴۱۱۰۰۰ نفر در ماه می‌رسد که اگر آن‌ها را با احتساب شغل‌های تمام وقت ۱۲ ماهه در نظر بگیریم رقمی در حدود ۳۴۰۰۰ نفر اشتغال تمام وقت می‌شود که نشان از اهمیت این تفاهم نامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار