فرماندار شهرستان خاتم از پیشرفت صد درصدی بخش سی تی اسکن بیمارستان آیت الله خاتمی هرات با اعتبار ٢٠٠ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد میربهبودی فرماندار شهرستان خاتم در بازدید از بخش سی تی اسکن بیمارستان آیت الله خاتمی هرات، گفت: با آغاز بکار این بخش جدید قسمت مهمی از نیاز‌های تشخیص بیماری شهرستان ودغدغه‌های چندین ساله مردم  برطرف و دیگر بیماران جهت سی تی اسکن مجبور به عزیمت شهر و استان همجوار نخواهند بود.

میربهبودی افزود: بهره برداری از دستگاه  سی تی اسکن پیشرفته، موجب تسهیل زودهنگام در تشخیص  بیماری کرونا در این شهرستان خواهد شد.

او بیان کرد: با توجه به ضرورت وجود دستگاه تشخیصی سی‌تی‌اسکن در بیمارستان آیت الله خاتمی با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های ویژه مسئولان استان و شهرستان، زیر ساخت‌های  مورد نیاز آن تامین و خوشبختانه حاصل این پیگیری‌ها، تاسیس بخش سی‌تی‌اسکن این بیمارستان واختصاص دستگاه سی تی اسکن از طریق سازمان بهداشت جهانی بود.

فرماندار خاتم با اشاره به زمان شروع و همچنین اعتبار پروژه، افزود: از اواخر سال ٩٩ پروژه بخش سی تی اسکن بیمارستان شروع و طی چندماه  این پروژه با پیشرفت فیزیکی صد درصد و نصب تجهیزات مربوطه واعتباری  بالغ بر٢٠٠ میلیارد ریال آماده  بهره داری می‌باشد.

میربهبودی اظهارداشت: نیازمندی‌های بخش بهداشت درمان شهرستان در دیگر حوزه‌ها همچنان در حال پیگیری است و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان نیز با جدیت ادامه دارد تا آنجا که به حد مطلوب و عالی برسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.